Rabu, 18 Disember 2019

Bercuti dengan Hotel yang murah

Sejak 2 tahun lalu, kami kerap bercuti keluar. Sebelum ni susah sebab anak-anak masih kecil. Bila bawak anak yang masih belum boleh berjalan, kadang-kadang tidak berapa enjoy sebab malar tukar lampin.. haha..

Gambar semasa bercuti ke Penang
Sebelum ni kami ke Bandung. Puas berjalan di sana. Tambah-tambah pulak dapat supir yang rajin . Semua barang yang kami beli di yang angkatkan.. haha. Antara perkara yang mesti di ambil kira bila bercuti keluar ni ialah hotel. Yalah.. maka mungkin merempat di bawah jambatan..haha.

Sebelum ni sering guna Booking.com dan Agoda. Memang tidak dapat dinafikan bilik-bilik di sana semuanya best-best. Tapi sejak awal tahun kami tidak lagi memggunakan khidmat kedua-dua apps tu sebaliknya kami menggunakan OYO.

OYO ni menyediakan bilik-bilik yang mampu miliklah katakan. Under RM 300. Kalau soal harga tu, mana-mana platform pun ada yang under RM 300. Cuma di OYO aku banyak kod diskaun. Kod diskaun tu aku dapat bila orang daftar guna refferal link aku, aku dapatlah RM 50. Masa mula-mula daftar terus dapat RM 100. Ha, tinggal di bilik yang besar, selesa dengan harga bawah RM 100. Sebab bilik tu harga RM 200 lebih. Untungkan..
Diskaun OYO
Boleh install apps ni dengan klik link ni (KLIK SINI)
Pastu ajak kawan-kawan guna apps ni barulah kod diskaun mencurah-curah. Memanglah tidak seberapa, tapi kalau kerap bercuti, melancong di dalam atau di luar negara, save banyak, bertambahlah bajet untuk beli belah souvenier.. NI contoh bilik yang kami tempah di OYO.

Jangan lupa Subscrib Channel HD Story..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Macam mana post kali ini?

Apakah maksud takaful ?