Selasa, 17 Disember 2019

Bercuti Sabah | Ini dia tempat menarik untuk di lawat.

Musim cuti sekolah ni, jangan lepas peluang. Pergilah bersuti dengan anak-anak, jangan lupa bawak bini atau laki pulak.. Haha.. Sabah mungkin adalah antara negeri yang perlu anda lawati. Masukkan Sabah dalam list anda !!

Pertama, Tuaran..
Tuara ni area-area Kota Kinabalu juga. Kalau menginap di Kota Kinabalu, boleh balik hari. Antara Tempat Menarik di Tuaran ialah, Peak of Hope.

Peak OF Hope Tuaran.
Saya ada buat video dan upload ke Yourube. videonya di sini. Romantik tempat ni. Kalau datang bersama pasangan, boleh jadi macam pengantin baru semula.. haha.. 

Kedua. Tawau.
Tawau Bumi Peladang. Dengar kata, Tawau pun ada juga tempat bersantai macam Tuaran Peak OF Hope. Tapi tidak pasti apa namanya. Lupa. Tawau ni kaya dengan hasil laut dan ikonik Tawau, AMPLANG.. hehe. Banyak hotel di Tawau ni. Jadi jangan takut pasal bilik. 



Ketiga. Semporna
Semporna ni daerah kelahiran saya. Banyak pulau-pulau menarik. Tapi malangnya belum berkesempatan buat vlog di sana. InsyaAllah, saya kan pergi juga suatu hari nanti. Tapi, video pasal Semporna saya ada buat. Video sekitar pekan. Tengok di bawah tu.



Ha. Itulah dia 3 tempat menarik di Sabah setakat ni. Sebenarnya banyak lagi. Video-videonya banyak di channel saya, HD Story. Jangan Lupa Subscribe..!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Macam mana post kali ini?

Apakah maksud takaful ?