Isnin, 9 Ogos 2021

PJJ UUM Master Public Management

 Assalamualaikum Hai..

Enteri kali ini saya update tentang pengajian Master saya di UUM. Sekarang baharu ada kesedaran haha. Kalaulah masa ambik degree dahulu saya buat vlog juga, ada juga kenangan untuk diimbau semula.

Vlog Master saya di Youtube.

Jadi, untuk pengajian kali ini, saya tidak akan lepaskan peluang. Setiap semester saya akan buat vlog. Matlamat saya bukan untuk menunjuk. Ialah bukan saya sorang sahaja ambik master, belambak lagi manusia di muka bumi ni yang ada master. Haha..

Berbalik kepada matlamat..
Lepas habis pengajian nanti bolehlah flash back ranjau dan liku yang saya lalui bersama rakan-rakan dalam usaha untuk menghabiskan master ni.

Apa bestnya master ni?
Bagi saya tiada apa yang istimewa pengajian di peringkat master ni. Tapi apa yang kita pelajari dan bagaimana kita deal dengan subjek tu yang penting. Saya gemar buat dan assignment sendiri tanpa melibatkan pihak lain. Kerana di situlah nilai saya sebagai pelajar.

Lagi satu, 
Peringkat master ni tidak banyak subjek. Setiap semester ada dua subjek sahaja. Universiti lain tidak tahulah. 

So, jika anda berminat untuk follofw perjalanan pengajian saya, bolehlah subscribe channel saya. Cuma saya ingatkan awal-awal, channel saya ni ada video yang pelbagai niche.

Saya telah sediakan Playlist di sini Playlist UUM .
Semoga bersua lagi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Macam mana post kali ini?

Apakah maksud takaful ?