Isnin, 13 Julai 2015

Aku dah cakap! Senang!

Selepas membuat pendaftaran secara online hari tu, ke esokkan harinya aku upgrade keahlian dengan bayaran RM 100.00. Selang dua hari sim kad Tone Excel dihantar ke rumah. Apa yang menariknya sistem autodownline, dia sertakan sekali hand book yang menerangkan tentang kelebihan program ini.


Sim kad Tone Excel ini macam sim kad telco yang lain juga. Boleh buat panggilan, SMS dan Data.

Kadar harga / Pelan
Selain itu, Tone Excel ini menyediakan program pendapatan pasif untuk pengguna-pengguna. Semenjak 15 tahun lalu aku menggunakan berbagai-bagai perkhidmatan telco tapi guna macam tu 
jak, Paling banyak Bonus hari jadi dan Paln Fren & Femly. Tapi Tone Excel sangat berbeza. 





Pendapatan bulanan



Bonus tambahan


Bayaran Komesten Tambah Nilai



Bayaran Bonus Tajaan

Banyak faedah selain panggila, SMS dan Data. SANTAI JE BUAT DUIT. Nak Tahu?  Klik SINI

Nak lagi faedah ?

Insuran Kemalangan Individu


Mata Ganjara


Aku sebenarnya bukan berniat nak join bisnes nie, tapi disebabkan aku sudah jadi pengguna Tone Txcel, rugilah kalau tidak rebut peluang yang disediakan. Rezki bukan datang bergolek! Ditambah lagi dengan sistem autodownline123 yang sangat awsome dan sangat memudahkan urusan cari duit nie. Semua online dan tidak perlu jumpa sesiapa!
Belum sampai satu bulan aku sudah ada 3 orang ahli siap dapat limpahan dari Up Line lagi.

Bukti Penajaan.








Nak baca lanjut ? Klik sini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Macam mana post kali ini?

Apakah maksud takaful ?