Isnin, 7 Disember 2015

CMD sesuai untuk kencing manis dan sakit sendi..


Sebelum ini aku pelik tengok mak mentua aku tambahkan sesuatu dalam minumannya. Botol putih berlabel biru. Dia kata sakit-sakit sendi dia sudah hilang semenjak amalkan CMD secara kosisten.




Tapi aku tak berapa ambik tahulah tentang produk ni yang penting tidak memudaratkan dan mampu menghilangkan sakit mak mentua aku kira syukurlah.. 

Beberapa minggu lalu, mak aku masok wad sebab kencing manis dia tinggi dan selalu sakit sendi sampai menangis-nangis kalau sakit tu datang. Aku balik Semporna melawat mak di hospital. Sakit mak aku ni sudah berbulan-bulan. Berobat sana sini tidak sembuh-sembuh juga. kalau kira dengan duit banyak jugalah dia korbankan untuk beli ubat di klinik, jumpa ustaz, bomoh dan segala bagai lagi entiti tawar jampi ni. 

Lepas bailk dari Semporna, mak mentua aku bagi saranan untuk cuba CMD Revell ni. Jadi, aku bukan sahaja percaya malah yakin sebab mak mentua aku memang ada pengalaman menggunakan CMD. Aku tak fikir panjang lagi lepas dapat info dari mak mentua aku. Esoknya, aku ke Stokis Revell dan berhajat beli sebotol CMD. Harga sebotol CMD yang 2.15 oz ialah RM 100. Penunggu kaunter tu cakap "Kenapa tak daftar jadi ahli? Cuma bayar RM 170 dan dapat 2 botol CMD" Katanya lagi untuk pembelian berikutnya dapat harga murah, harga kawan-kawan katanya.. hehe

Betul juga, esok-esok mentua aku beli CMD boleh dapat harga murah. Berkongsi kebaikan satu hal, jadi pengguna satu hal dan bisnis dengan CMD atau Revell pula satu hal.

Dua minggu selepas mak aku menggunakan CMD, sakit-sakit sendi dia sudah kurang dan sekarang sudah boleh berjalan jauh tidak lagi seperti sebelumnya dan harap-harap kencing manisnya juga sembuh. Bukanlah aku taksub sangat dengan produk ni sampai menidakkan kuasa dan izin Allah, tapi untuk sakit mak mentua dan mak aku, mungkin Allah kirimkan penawar untuk sakit mereka botol CMD ni. Alhamdulillah mak aku sudah sembuh tanpa sebarang alahan dari produk ini. Pasal alahan ni, bergantung dengan pengguna. Aku belum lagi guna CMD ni, tapi aku guna produk Revell yang lain, Satria Vigor namanya. Nantilah ada lapang sikit baru aku kongsi tentang Satria Vigor ni. Inipun kebetulan saja. Aku selalu ambil saplimen seperti tongkat ali atau genseng untuk menghilangkan sakit-sakit badan, menambahkan stamina dan menambahkan daya tumpuan sewaktu bekerja. Satria Vigor tidak kurang faedahnya bahkan berbaloi dari segi harga dan kebaikan.

Jadi, pada sesiapa yang hendak mahu ingin cuba test try CMD ni, boleh contact saya di FB atau atau postkan pertanyaan anda di sini 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Macam mana post kali ini?

Apakah maksud takaful ?