Rabu, 3 Februari 2021

Video-video tutorial Honda Civic FD | Enjin K20A | K24 | K20Z

 


Assalamualaikum hai..

Jamal MA di sini... hehe..

Mungkin ada antara anda yang pernah mendengar barisan ayat ini di Youtube kan?

Ya, itu adalah saya. 


Channel asal kereta ni sy create kira-kira setahun atau dua tahun lalu. Asalnya channel vape, tapi saya sudah berhenti merokok, jadi tidak jalanlah. So, saya rebrand channel vape tu jadilah channel Jamal MA ni. Banyak video tentang Honda Civic FD dan juga tentang enjin K Series .

Dalam channel Jamal MA ni ada lebih 100 video tentang kereta dan enjin terutamanya Honda Civic FD dan enjin K series.

Walaupun banyak video tentang enjin Honda, tetapi tidak bermakna saya ni pro honda atau batak jenama. haha.. Saya ni susah pro mana-man jenama, sebab saya sangat faham sifat-sifat enjin ni.

Jadi, jika anda ingin tahu tentang enjin, turbo dal sebagainya yang berkaitan kereta, bolehlah ke channel Jamal MA..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Macam mana post kali ini?

Apakah maksud takaful ?